26. marts 2016

Min første OwlCrate!


Jeg modtog min første OwlCrate i formiddags og jeg er stadig oppe at køre! OwlCrate er en månedlig boks som bringer en bog samt 3-5 andre bogrelaterede ting. Jeg har længe haft lyst til at prøve en af de mange subscription bokse som er derude og denne har længe været populær. Derfor blev jeg utrolig glad da jeg fik en mail fra OwlCrate som meddelte at jeg havde modtaget en boks i gave fra Andrea L. Wells. Andrea er en forfatter som jeg blev gode venner med sidste år og hun synes åbenbart at jeg skulle have en OwlCrate i fødselsdagsgave!

Jeg er meget imponeret over kvaliteten af hver eneste ting og jeg regner med at prøve det igen en gang i fremtiden. Jeg er dog ikke sikker på at det bliver OwlCrate igen da de fokuserer på YA og det er ikke altid min kop te.


Først er der dette fine kort som fortæller lidt om hver ting og hvorfor de er med i denne boks. Jeg synes det er en fin lille detalje, specielt fordi hver eneste kort er specialdesignet til hver måneds boks! Denne måned var WRITER'S BLOCK så alle de fine sager relaterer sig til det tema! 



Denne måned modtog man 4 fine ting; et par sokker fra Out of Print, specialdesignede pins fra Bookworm Boutique, en virkelig fin kuglepen fra Kikkerland og sidst, men ikke mindst, en notesbog med såkaldte 'writing prompts'. Jeg kan allerede nu meddele at jeg kommer til at købe flere af de kuglepenne fra Kikkerland! De skriver som en drøm og de får helt klart en til at føle at du er en Hogwarts elev! 


Et bedre kig på de fine pins fra Bookworm Boutique! Jeg er ikke sikker på hvad jeg vil bruge dem til/på endnu - da jeg ikke rigtig bruger pins - men jeg finder på et eller andet! 


Månedens bog er The Serpent King af Jeff Zentner og jeg har ambivalente følelser omkring den. Jeg har læst resuméet et par gange og jeg har egentlig ingen idé om hvad den handler om; 

Dill has had to wrestle with vipers his whole life—at home, as the only son of a Pentecostal minister who urges him to handle poisonous rattlesnakes, and at school, where he faces down bullies who target him for his father’s extreme faith and very public fall from grace. 
He and his fellow outcast friends must try to make it through their senior year of high school without letting the small-town culture destroy their creative spirits and sense of self. Graduation will lead to new beginnings for Lydia, whose edgy fashion blog is her ticket out of their rural Tennessee town. And Travis is content where he is thanks to his obsession with an epic book series and the fangirl turning his reality into real-life fantasy.
Their diverging paths could mean the end of their friendship. But not before Dill confronts his dark legacy to attempt to find a way into the light of a future worth living. 

Første del siger mig ingenting, anden del giver mig lyst til at læse bogen og fanger mig helt vildt mens tredje del er et sted mig imellem. Jeg troede det var en science fiction bog men jeg fandt ud af at det åbenbart er en 'contemporary'. Jeg har ingen anelse om hvad jeg kan forvente af bogen!

Sammen med bogen modtog vi også et brev fra forfatteren og et fint postkort med et citat fra bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar